ProSadGuru.com

Izlet na vrtnarja

Pozdravljeni, dragi moj!

Nekaj ​​časa nazaj, sem videl rumeni Kliviyu.Ochen neobychnaya.Dumala, sem mislil, ampak cena je več, kot sem ostanavlivala.Chut tysyachi.Posovetovalas z Lyubochkoy.Ona dejal, da bo, to ni dorogo.No pa dvomim, da ima kupili.Byla nekoliko detuned .Obidno zakaj stalo.I tukaj pred kratkim, Lyuba hvalila, da je kupil na istem Clive Gardener, kar za 350 rubljev! Seveda sem zasobiralas.No ... v naslednjih dneh poluchilos.Potom Lyuba napisal, v kateri paviljon ji iskat.Escho nekaj dni, Lyuba morali na pot in ugotovila je, koliko je še ostalo gorshkov.Ezzhay os, je rekel, da hvatit.Ogromnoe zahvalila za tako zabotu.I potem, na koncu, sva šla s sinom Kliviey.Marshrut že izvestnyy.V sedem zjutraj že Sadovode.Ya že obiskali približno osem in je delala .a tukaj, škoda! tam je znak, da je devet! Ok, mislim, da se je že začelo podozhdom.Syn nyt.Muzhiki vse takie.Soshlis o tem, kaj mu kupiti travyanchik.

Na koncu je bilo dve chasa.I potem sem čakal še nepriyatnost.Okazyvaetsya, debelo dan! Čeprav prej je bilo ponedelnik.Ya tako ali tako! Ali ni to puskayut.Oboshla pavilon.On peregorozhen.Smotryu barov, kjer je moj Clivia Najdeno ! je vredno toliko, s ogronymi cvetjem ... samo ročno proteni ...! Spet sem šel do totechke, bom razložil, da je prišel že ob sedmih zvečer, ker Clive! Prosim! jaz vse vzemite! Me ne pusti. Skoraj sem jokala od obidy.Ryadom stal strica, od trgovcev na debelo, in pravi, totechke lažje, da mi v petih minutah od več ur poslušal moje jokav!

Uraaa! Jaz sem zlomil! Sin takoj premestiti v vrsti na blagajni, in tek za Clive! Mimogrede, bolj in clerodendrum pobral! In to zaman teči? Ja, na tej točki, nisem niti vedel, kakšen obraz sem imel, vendar je zgrešil čakalne vrste!

Potem, na podoben način, smo kupili sina travyanchika.I planila domov zadovoljni in srečni, vsak s svojimi barvami.

Video: POTOVANJE PRIJATELJU in PA. Vrtnar. Moskva

Video: MOSKVA IZLET ZA vrtnar - 1. HEAT PARKIRANJE Olga Beltsova 2016/07/02

Video: Vikend Gardener - 3. tkanine, Delo, kupi Olga Beltsova 02.07.2016

In tako je šel eden od počitnic.